Change of Heart

An interesting twist on the ongoing (for now) saga of my slavery to Cingular:

I received a call (on my cell phone?!) from Vicki Law, the Head Bitch at Corporate(tm).

VL: Danyul? Eet's Bicki.
DC: Yeah.
VL: I juss got yur resignation... I didn't know you were quitting becuz of Tamara. Is that the main reason?
DC: Well it's a big part of it.
VL: How come you never told me?
DC: You mean you didn't know? What has Chase been telling you all these months?
VL: Well, okay. I know what's going on. I know what Tamara's been doing and all that.
DC: Okay...?
VL: But you should have told me if you had a problem with her.
DC: I thought it was obvious.
VL: Okay... if I fix the problem, would you stay?
DC: Uhh...
VL: I mean it's not gonna be right away. We'll probably move her somewhere else. Meanwhile we can have you transfer over to La Habra or something.
DC: Hmm.
VL: Gimme a call later. If you have problems or complaints, you need to tell me.
DC: Are you coming on to me?*
VL: You will be mine!*
DC: First you wanna kill me, now you wanna kiss me. Blow.*
VL: You can't talk to me that way! I AM DA LAW!*

Now I was thinking, if they get rid of Tamara and let me go part time, should I stay?

*Dramatization. May not have been said.

Popular Posts